poniedziałek, 24 czerwca 2013

Mój drugi blog..

Siemka!!! 
Wiem tytuł z piosenki Seleny Gomez, ale nie miałam pomysłu na inny i może lepszy. Znacie mnie z bloga "Fani Seleny Gomez I Nie Tylko". To na razie będzie pusty blog więc na razie możecie tu nie zaglądać :) Będę próbowała pisać opowiadanie. Nie wiem na razie kiedy będzie przedstawienie bohaterów, prolog aż w końcu same rozdziały. Mam nadzieje że będzie to taki sam sukces jak powyżej wymieniony blog :) Na razie nie zacznę, bo chcę napisać chociaż trzy rozdziały żeby potem regularnie pisać. Mam nadzieję że moje plany nie zniweczy lenistwo ;) Ale niedługo przecież wakacje :D No to na tyle na razie. Trzymajcie za mnie kciuki :) 

2 komentarze:

  1. ŚWIETNIE, ŚWIETNIE, ŚWIETNIE!!!
    Nie mogę się doczekać! Pisz, pisz! Będę czytać z dużą chęcią, tym bardziej że pierwszy Twój blog jest naprawdę cudowny! Drugi też na pewno będzie i cieszę się, że będzie to opowiadanie. Mocno trzymam kciuki! ;***

    OdpowiedzUsuń